vineri, 16 iulie 2010

ultima noapte ...

***Va scriu in calitate de domnisoara D. iar de maine(mai spre dup'amiaza asa) va voi scrie in calitate de doamna B.

*Stiti ce e funny?*
Stateam zilele trecute si ma gandeam ca la scoala intotdeauna mi-a placut sa fiu printre primii la catalog in privinta ordinii alfabetice (cam asa au stat si lucrurile in privinta notelor, asta va poate confirma mama[dar nu ca sa ma laud!!]. Am norocul sa fiu la fel si de acum incolo:tot printre primii la catalog. Numai ca la facultate ma voi gasi pe liste tot dupa numele de don'soara. Nu ma intrebati ca nu stiu din ce motiv si nici nu m-am interesat pentru ca nu mi s-a parut relevant.

***Ma gandeam sa-mi fac alt blog, dar nu-l pot parasi pe acesta pentru ca imi este prea drag...avem atatea amintiri impreuna, ne leaga 2 ani de glumite, frustrari, prostii si alte alea..
Deci in consecinta NU PLEC de aici.


***Deci nu-mi vine sa cred ca asta e ultima noapte ca si domnisoara petrecuta in dormitorul meu, asa cum este el in intimitatea lui...
Ieri seara am plans....Am plans pentru tot ce las in urma aici, toti prietenii de acasa, toate aventurile de pe teren, de la parau, pentru pusy-musy care ramane acasa cu motanelul ei, pentru Rex si Bobitsa care greu ma vor recunoaste cand voi mai veni in vizita la ai mei, de certurile cu sormea, de fugarelile prin curte, de leaganul pentru care ne-am rugat de tata 2 luni sa-l faca, pentru departarea care va veni, pentru teama, pentru oamenii straini care vor deveni familia mea..pentru tot...

***De emotii mi-a crescut parul in 2 saptamani cat intr-o luna, asta pentru ca sunt blonda si se vede mai pronuntat la radacina..
Nici cand "m-a deflorat"(cum zice buni de care imi va fi atata dor!) nu aveam atatea emotii!!

Nu am somn deloc si nici stare sa stau intr-un loc....
Presimt o noapte alba...poate ar trebui totusi sa ma odihnesc, caci maine va fi o zi luuuunga!...

Niciun comentariu: