vineri, 6 martie 2009

vremea..

Ma uit la "Vremea" pe PROTV... Inca o seara cu Busu'(Florin Busuioc). Am observat o chestie:de fiecare data cand prectic vizualizez informatia nu trece mult timp si ma surprind analizand persoana care prezinta vremea, dar mai ales tinuta acesteia. Cu atat mai mult interes cu cat este vorba despre o femeie.Nu ma intelegeti gresit!Nu sunt genul!Stiti doar cum se analizeaza si se studiaza femeile unele pe altele.
In fine....sa revenim!
Si cum spuneam, cred ca ar fi spre binele culturii mele generale daca m-as concentra totusi sa si inteleg informatia, nu numai sa o receptionez. Si nu, nu mi-am dat seama de asta abia acum, chiar daca am inceput postarea cu "am observat", ci abia acum mi-a trecut prin cap sa scriu despre asta.
Si ar mai fi un mic amanunt. Busu' nu stiai ca nu este frumos sa arati cu degetul? Sau astia de la PROTV investesc prea mult in alti coworkers de-ai tai. Sa luam un exemplu absolut stochastic:sa zicem.......ESCA????

Un comentariu:

Lucian spunea...

de obicei, "am observat" ca busu arata ca un pinguin colorat :)