vineri, 12 iunie 2009

Uite-o fată!...


Mdeah!....printre preocuparile unei don'soare (asa ca mine de blonda) se numara cautatul de noi bluzite, camasute, fustite, rochite si alte alea mai maruntele de purtat si nu numai.
Apropo de hainute de genul bluzite & Co. zilele trecute am simtit pe propria-mi epiderma cum este sa te lupti pentru o bluzita.
Sa povestesc cum au decurs lucrurile: eram in magazin, ma plimbam, am vazut-o, am probat-o si ma indreptam spre casa de marcat. Intre timp doua pitzi(mai botoase si mai platinate asa de felul lor), intrebau nedumerite vanzatoarele ca cica unde a disparut bluzita pe care cu cateva minute in urma o zarisera si pe care cineva(adica eu)[:D] le-a sustras-o de sub nas.
Am omis sa precizez ca respectiva bluzita era ultima de genul ala, dar nici nu pot spune ca era de firma (ca ma gandesc chiar sa fi fost on sales tot nu ajungea atat cat am dat pe ea!) lucru indeajuns de dubios in opinia-mi de vreme ce botoasele erau asa de inversunate si implicit mai,mai botoase.
Dupa cum ma asteptam, imediat ce am iesit din shop, mi-au luat urma si pana sa zica ele:"uite-o fată,aia care ne-a luat bluzitaaa!!" eu am si urcat in microbus.

Niciun comentariu: