sâmbătă, 27 iunie 2009

caldura mare, mon cher!

Zilele astea, in drum spre casa, incercam
[la fel ca majoritatea populatiei pe o vreme ca asta]
sa fac fata caldurii si ma abtineam sa ma topesc .
Dupa simptome gen:
-bluzita lipita de corp,
-sandalele mele cu platforma se travesteau in balerini,
-senzatia de mole si lipicios,
-praf printre degete..si folosind intuitia proprie si personala, dar mai ales instinctul feminin
[cu care m-a inzestrat mama-natura din fericire pt mine, din pacate pt altii]
si am concluzionat ca asfaltul o lua inspre o stare lichida.
Oricum nu este vorba decat de un drum de vreun sfert de ora de mers normal.... sau juma' de ora cu vreo inghetata in procesare... sau 5 minute cu o sticla de suc la bord!!
Si cum mergeam eu asa, am simtit ca mi se facea gura apa si ochii mi s-au lipit de frigiderul cu inghetata....apoi nu mai tin minte decat ca mi-am dus mana inspre unul din buzunare si m-am trezit brusc! Desigur ca ramasesem fara bani si deci insemna sa ma duc acasa dupa ei si apoi sa ma reintorc sa-mi achizitionez mult-salivata inghetata, cea ce era mult prea mult pt trupsoru' meu cvasi-uscat de soare!
Asa ca m-am invatat minte: in orice pereche de pantaloni, bluzita, rochita, tricou, geanta care are atasat un buzunar(eventual 2) am strecurat ceva maruntis..nu de alta,dar sa nu se repete mica necajeala.

Niciun comentariu: