joi, 26 ianuarie 2012

Another side of this blog....

Initial m-am gandit sa fac un alt blog pentru genul de postari pe care urmeaza sa le public pe
Make a Wish, insa m-am razgandit. Vreau ca cei ce vin prima data aici sa ma cunoasca asa cum am fost eu dintotdeauna, cu tot ceea ce am scris aici, pentru ca ceea ce faci/scrii te defineste.

Urmaresc de ceva vreme pe batranul Youtube un stil de tutoriale axate pe sfaturi de beauty, make-up si nu numai, canale de vloging si aici ma refer in special la Ingrid a.k.a. Miss Glamorazzi si Fleur a.k.a FleurdeForce. Sunt doua fete absolut cute, amandoua au cam aceeasi varsta ca si mine. Ingrid e din SUA, California si tocmai ce s-a mutat singura in primul sau apartament, iar Fleur (chiar asa o cheama chiar daca e funny, caci numele are origine franceza iar ea e din UK) locuieste cu iubitul sau in Marea Britanie, Londra. Mai sunt si alte tipe destul de dragute dar pe care nu le urmaresc atat de intens.

M-am bucurat enorm sa descopar ca sunt si in Romania fete care au bloguri cu sfaturi de make-up, reviw-uri, concursuri de giveaway (la unele dintre ele am participat si eu).

Urmatorul pas ar fi ca si eu sa ma apuc de genul asta de blogging insa din mai multe motive nu voi fi in stare decat de unele postari minore, poate un review ceva. Primul motiv ar fi ca in mai putin de 2 luni voi deveni mamica. Un alt motiv ar fi ca locuiesc intr-un oras micut si oarecum sarac in ceea ce priveste  magazinele de beauty/make-up. Asa ca ma voi multumi sa urmaresc in continuare blogurile fetelor din Ro si pe cele pe care le vizionam pana acum.

Niciun comentariu: