joi, 18 iunie 2009

the one that got away


Mandra de mine!...
Am deschis si eu un topic acum ceva vreme.
Nu vreau sa intru in detalii, era vorba doar despre o dieta. Numai ca blonda de mine, uitasem parola(eh!hai ca se mai intampla..), uitasem numele de user(ei lasa-ma!) si mai uitasem si adresa de email(ohhoooo!tu chiar esti blonda!!).Ca altfel le-as fi dat amanunte oamenilor si i-as fi tinut la curent cu orice s-ar fi intamplat. Nu-i asa ca sunt extraordinara?
Ce putea fi mai amuzant decat atat? Bineinteles ca lumea s-a aratat destul de interesata de subiectul topicului meu si vazand ca nu mai misca nimica de cateva saptamani au fost replici de genul:
"Oare mai este saraca fata printre noi?"
"Se mai poate urma dieta asta?!???"(saraca fata asta probabil citise intai comenturile, si apoi despre dieta)

PS:Daca vreti sa stiti ce s-a intamplat pana la urma va spun numaidecat:
am reusit sa indur o saptamana chinurile ciocolatei si alte de alea maruntele(ca de ex. stiti voi care)si am reusit sa slabesc vreo 3 kg. Nu le-am mai pus nici in ziua de astazi ce-i drept.

Niciun comentariu: