sâmbătă, 26 septembrie 2009

....concediu medical...


Sunt in concediu medical de 2 zile si deja nu mai am stare!
Cand am sunat la servici sa anunt ca nu pot veni la servici decat pe 1-oct., sefa mi-a transmis ca nu o intereseaza problemele mele si cand vin la servici pot sa urc la ea direct cu fisa de lichidare. Nu-i nimic, cu atat mai bine am sa urc direct cu demisia, si-asa de'abia mai reuseam sa fac fata circului de acolo, mai ales ca cel mai mult ma deranjau orele suplimentare pe care le faceam si care bineinteles ca nu vor fi platite vreodata. Regret doar faptul ca daca as fi stiut ca voi lucra doar pe perioada vacantei, macar m-as fi angajat ospatar ceva si as fi ramas cu banii si imi vedeam de treaba mea. Luni incep cursurile la facultate...

P.S.:am uitat sa va spun de ce sunt in CM: m-am operat la unghia de la degetul mare al piciorului drept, si zic EU ca este evident de ce nu ma pot deplasa la servici.Se pare ca pentru ea nu este...

Niciun comentariu: