sâmbătă, 12 septembrie 2009

am facut un anishor!....

De ce?
Cum de ce?
Uite de asta:
Luna asta fac un an de cand m-am initiat in tainele bloguitului si sincera sa fiu ma iau emotiile!...
Probabil va intrebati ce am mai facut intre timp; pai.....am terminat anul 1 de facultate cu bine(Cuza), acum astept 1 octombrie ca sa o iau de la inceput; m-am angajat ca operator facturare(nu zic ca mi-e bine sau rau, spun doar ca e mai bine decat nimic!mai ales pe criza asta care nu se mai da disparuta)...
Astept week-endurile ca disperata, mananc mai putin(daca stau si ma gandesc poate imi va prinde bine )mai rar, mai prost..beau 2 cafele pe zi,mi se exfoliaza unghiile mai des, uit sa las oja sa se usuce, ....si ar mai fi de enumerat, dar acum am un somn incredibil de mare si tare ma indoiesc ca am sa am parte de el, am senzatia ca voi face noapte alba in urma a juma' de tableta de cioc. si prajitura mamei cu crema de cacao....Uff!

Si toate astea de ce?
Simplu:pentru ca sunt indragostita!