luni, 11 mai 2009

downshifting de tataie

De cateva zile am probleme cu telefonul.
Desi am ramas oripilata dupa ce am sunat la serviciul clienti si mi-au spus ca apelul este taxat cu 0,55 centi(cand pana acum nu era perceputa nicio taxa!!!) am decis sa ma duc la Orange Shop (desi stiam cat va trebui sa stau la rand) sa vad si eu cum pot s-o scot la capat. Bineinteles ca mi-au bagat telefonul in 'service' si mi-au trantin un nu'j ce model Samsung jnknkffdjkf... Breeee!eu vreau sa-mi mearga telefonul ca nu il am decat de 6 luni!!!!!Si daca ati sti voi ce grija am avut de el...a ajuns matsa sa-mi fie geloasa!
In fine,si cum stateam la rand dupa ce m-am invartit ca o bezmetica pana mi-am gasit locul am fost distrasa din 'propriile'ganduri care se inmulteau revoltator de vertiginios si ma inculpau ca ce caut eu aici si pierd timpul in loc sa fac cu tottul altceva folositor ca de exemplu sa beau o ciocolata calda ca sa nu mai zic de un capuccino cu multa multa multa si groasa de 2 degete spuma dupa care imi tanjea laringele..si tot neamul lor de pe tubul digestiv. Da stiu cum suna fraza asta fara nicio virgula, punct, semn de exclamatie dar sa fi vazut cum imi plangeau mie matele ca totusi nu ma tine obrazul sa ma infrupt de fata cu ei dintr-o shaorma sau hai sa fiu cat de cat decenta: o punga de fornetti....Si cum ziceam saracul neni care m-a distras avea cica un fel de amnezie temporara si ajunsese sa-si cumpere telefon mobil din 3 in 3 luni ca le pierdea...eh!ce sa-i faci daca moshul avea bani..incaltea lasa tatatie telefonul si pune mana pe un ziar, ia un c*r de loc si mai ocupa si matale o banca din alea(si asa putine) pe care oricum stati numai voi, cei in varsta. Ca sa fii al naibii daca mai gasesti o banca libera intr-un parc la o oara cat de cat decenta!
Toate astea in timp ce vis-a-vis la concurenta de-al de Cosmote, Vodafone bate vantul printre rafturi. Deh! tre'sa manance si astia de la Orange, dar cu astia de la Cosmote, Vodafone que paso? fratilor??nu va tenteaza ofertele cu jdemii de minute care cum incotro...?nu de alta ca nici pe mine nu ma tenteaza..poate de asta stateam ca tuta la rand printre altii care erau la fel de plictisiti si rupti de foame poate mai tare ca mine ...

Niciun comentariu: