sâmbătă, 16 iulie 2011

Valsul mirilor (update)

In primul rand e un update pentru ca my video de pe Youtube.com are 4740
vizualizari intr-un an de zile... O fi mult, o fi putin, asta nu prea are importanta. Conteaza ca 4740 persoane au acordat 2 minute si 41 de secunde din viata lor clipului meu.

Totul a inceput pe 17 iulie 2010...... Si astazi continua.

A trecut primul an din casnicia mea si timpul a zburat parca ca o saptamana....
Se pare ca timpul trece mai repede si mai placut atunci cand esti cu cineva
pe care il indragesti si esti fericit/a.

Ce am invatat pana acum?
Ca o prima idee.....
***Am invatat ca clipele trebuiesc traite cu intensitate maxima, pentru ca nu stii niciodata daca se vor repeta sau nu, sau daca vor mai fi la fel.
***Am invatat ca trebuie sa te adaptezi chiar daca conditiile nu par sa te ajute deloc.
***Am invatat ca trebuie sa gandim ca unul.
***Am invatat intelesul cuvintelor "sot" si "sotie"

Cu certitudine recunosc ca mai am multe, dar muuuulte de invatat, dar cu timpul....
Eu pe el, el pe mine...

Niciun comentariu: