luni, 18 iulie 2011

tough decision

Noi, femeile suntem frumoase prin natura, dar cateodata simtim nevoia sa ne amplificam frumusetea.
Cum?
Ba ne machiem, ba ne vopsim parul, ba ne tundem, ba aplicam extensii....s.a.m.d
Unii barbati apreciaza lucrul asta, altii nu, iar unii nu dau nicio importanta ramanand indiferenti.
Pentru prima data m-am vopsit la varsta de 16 ani.
Stiu, e o varsta frageda avand in vedere cat de periculoase pot fi chimicalele pe care le contin vopselele. Insa cumva am induplecat-o pe mamica mea sa ma faca.. roscata!
Eram atat de incantata, simteam asupra mea privirile tuturor colegilor, profesorilor din liceu... ba inca facusem unele cuceriri si chiar starnisem unele invidii. Dar s-au stins dupa cateva saptamani.
Pana cand... am decis sa imi fac suvite blonde. Aici alte senzatii asemanatoare cu cele din urma.
Intre timp suvitele s-au inmultit si am devenit blonda "cu acte in regula" . Inclusiv la nunta am fost o blonda "bestiala". Am tinut-o asa pana cand m-am plictisit si am decis ca trebuie sa revin la culoarea mea naturala. A parului, bineinteles. Si m-am vopsit saten.

Probabil va intrebati, daca nu ati ghicit deja ca sunt din nou blonda... Am considerat ca asta e culoarea care ma defineste.

BLONDA SAU SATENA?

2 comentarii:

flowryn™ spunea...

satena :*:*

Anonim spunea...

blondaaaaa!:x