vineri, 22 iulie 2011

Douazeci si doi

Astazi implinesc 22 de ani.
Cum serbez? Nu la fel ca altii, pot sa va asigur de lucru asta.
Dimineata am lenevit in pat mai mult ca de obicei, apoi am primit un set de telefoane de la cei apropiati care doreau sa ma felicite si sa imi ureze multi ani.
De obicei, de fiecare data cand imi serbez ziua fac un exercitiu mental si incerc sa imi aduc aminte ce faceam in urma cu un an, unde eram, cu ce eram imbracata, cu cine eram, ce am mancat.....etc.
Acum un an, cand faceam 21 de ani eram tot unde sunt si astazi impreuna cu sotul meu , port o rochita crem cu model floral, eram cu rudele, afara in curte la masa cu umbrela verde deasupra, ne ascundeam de caldura. Astazi, ca si acum un an e soare si frumos, o temperatura normala pentru aceasta perioada a anului iar dispozitia cam aceeasi....aproximativ!
Privind in urma, pot spune ca am mai adaugat un procent pe scara maturizarii, ca si pe alte scari de altfel.
Este a treia vara pe care o serbez alaturi de prietena mea virtuala "Make a wish" si nu pot spera decat la mai multe .

Ce imi doresc? Cred ca foarte bine a punctat o prietena de pe Facebook.com

Mada Andra: "La multi ani! sa ai o zi minunata si plina de rasfat si cadouri!!!...:)"

Pai....asa sa fie!

Niciun comentariu: