duminică, 4 aprilie 2010

easter special


Astazi a fost prima zi de Pasti
si
[din cate am auzit eu]
nu este prima doar pt crestinii ortodocsi, ci si pentru cei catolici, protestanti si restul natiilor care s-or mai afla pe suprafata terestra.
Asa..
M-a intrebat o prietena cum mi-am petrecut prima zi din cadrul sarbatorilor pascale de anul asta.
Pai....
Cum sa fie...sa incepem cu primele ore ale diminetii
**sunt obisnuita sa ma trezesc in fiecare dimineata destul de devreme, iar azi am deschis un ochi pe la 7 jumate ca sa vad de unde venea atata lumina.Camera era plina de razele soarelui care batea parca la geam sa ne trezim. M-am uitat in pat, langa mine el inca dormea.
[In dreapta, caci el doarme la perete]
M-am intors spre el si am mai lungit-o pana pe la 10 fara ceva.
**am mancat din bucatele treditionale de Paste si am ciocnit un ou cu cei dragi.
**apoi mi s-a facut pofta de inghetata....si de o plimbare.
**asa ca m-a scos la inghetata mult dorita. Am mancat-o pe a lui pana la urma caci a mea nu-mi placea.
**m-am tras si in vreo doua poze ca prea frumos era peisajul.
Asa ca sa nu fie vremea frumoasa degeaba...
[;))]

Niciun comentariu: