luni, 1 martie 2010

1 si 8 a lu' Martisor

Apropo.....

Se auzea asa ...ca-ntr-un zvon, ca azi ar fi 1Martie !
Multe persoane mi-au urat "La Multi Ani!" si copiii (de la scoala unde lucrez) au facut la fel ! Eu stiam ca azi sunt luati in observator in mod deosebit masculii....abh! vroiam sa spun persoanele de sex masculin, ca sa nu fac confuzia pseudo-uzuala barbati-baieti; urmand ca femeile sa beneficieze de cvasi-acelasi tratament in data de 8 a lu' Martisor.

Bine, ca pe langa un buchetel-oi de flori...
(eh...acuma fiecare dupa masura, dupa obraz, dupa buzunar! ca deh! asa e la romani) ...mai tre' sa se faca loc si de o cutie cu bomboane...
(daca se poate cu cat mai putine calorii:"Aaaa!Mi-ai adus praline, dar stii ... sunt la dieta!")
...ba se mai poate strecura si un cadouas asa cat mai delicat...
(si daca se poate cat mai de calitate [a se citi "scump"])
...si nu in ultimul rand si o cina romantica la lumina lumanarii daca se poate...
[a se citi "nici sa nu te gandesti sa nu-mi oferi o cina romantica la lumina lumanarii???"]

Oare in toata lupta noastra de a deveni mai buni, mai independenti, mai orgoliosi, am uitat cu desavarsire ce inseamna romantismul?

Nu vreau sa stiu cum ar fi viata mea fara tine!
te iubesc mult si in special azi,La Multi Ani! [stii tu pentru ce!]

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asta e frumoasa, chiar imi place.
>:D<
dar te rog, treci cu vederea faptul ca nu te pot scoate la o cina romantica. Nu de alta, da`n`am bani.
Niciodata n`am. Destui.