vineri, 8 ianuarie 2010

Aren't we people stupid?

E ora 2 si un pic si ma uit la ultima pralina ramasa prin nu stiu ce minune de la sarbatori si tot ce pot sa spun e ca :"n-am bani!"
Ce?!Sa zic ca ma numar si eu printre cele 3 milioane si vreo…aproape 4 milioane de romani care dau cu ‘praf de ghicit’ la emisiunea aia de duminica seara de la Antena1 in care Tociu si Palde se intrec atat de bine in penibil, in afara de reclama la ‘sange de taur’. A!ba nu…....si aia!
Am senzatia ca Cel de sus nu a fost mai solicitat ca in ultimele 2 luni in toata existenta Lui. Cred ca n-am zis in viata mea atatia ‘Doamne ajuta sa castig!’ si ma indoiesc ca au fost vreodata undeva atatia oameni la un loc sa se roage!
Acum se difuzeaza la ora 20.Eh!trai neneaca! Pana acum cateva sapatamani se difuza de la 22. Stateam in fata tv-ului si dupa cum era de asteptat adormeam. Cu capul pe telecomanda. Ma trezeam pe la 2juma’-3 ca sa ma culc la loc. Asta pana m-am prins cum se da tv-ul meu pe ‘SLEEP’.
Mai mult decat posibil, unii patesc chiar ca in bancul ala cu studentii de la Politehnica care in sesiune se rugau sa treaca(pt necunoscatori: http://fun.itbox.ro/bancul-numarul-463-Elevi-Studenti.html).
Dar cel mai tare si mai tare ma streseaza don’soarele cu fasolele la vedere. He-he! Ce mai rad ele de noi, astia care ne uitam ca gainile la poarta noua si aruncam banii pe apa sambetei. Ba chiar isi mai strecoara si cate un “stai fata dreapta!”
Ce, credeati ca zambesc asa, doar de impresie?!

Niciun comentariu: