joi, 30 aprilie 2009

Dar eu nu sufar de nebunie!Ma bucur de ea in fiecare zi...

As vrea sa nu ma mai trezesc dimineata vorbind singura in fata dulapului cu haine si certandu-mi alarma de ce m-a lasat sa dorm atat de mult.
As vrea sa nu-mi mai surprind pofta de a rontai ceva in fata tv-ului.
As vrea ca dimineata cand imi gasesc pisica pe prag sa nu mai ma alarmez ca-mi taie calea propria mea matsa!!!
As vrea sa nu mai ma iau de tanti de la Orange(cea cu "ati accesat casuta vocala...")
care oricum nu ma aude cand ii spun ceva de dulce.
As vrea sa nu ma mai impiedic cu dreptul si sa primesc o veste proasta.
As vrea sa nu ma mai surprind certandu-ma cu o femeie in varsta[baba!!] pe ultima inghetata ramasa in chiosc.
As vrea sa nu mai prind toate semafoarele tocmai atunci cand sunt in intarziere.
As vrea sa nu mi se mai termine ceara de par si uleiul de corp.
As vrea sa si imbrac ceea e cu juma' de ora inainte prognozez ca as purta.
As vrea sa se usuce oja aproape instantaneu.
As vrea sa dorm pe terasa fara sa ma ingrijoreze durerea de masele de a 2 a zi.
As vrea sa mananc 5 batoane de ciocolata fara sa intru in perfuzie de Ca2+.
As vrea sa nu mai scartaie scaunul de la birou.
As vrea sa nu mai lase pisica par pe treversa.
As vrea sa nu mai scap pixurile dupa birou.
As vrea sa am o pereche de pantofi care sa se asorteze cu orice tip de geanta.
As vrea sa nu isi mai reduca babele tonul cand trec printre ele(ca nu am loc prin alta parte!!!)ca si cum le-am intrerupt din plictisela..abh!barfa!
As vrea sa nu mai adorm la seminar la statistica.
As vrea sa nu mi se agate dresul vreodata.
As vrea sa dorm 3 zile si 2 nopti fara sa intru in coma.
As vrea sa nu se mai uite ciudat casierul la pachetul meu de absorbante.
As vrea sa fiu blonda natural si sa am ochii albastri.
As vrea sa nu mai dansez in timp ce dau cu aspiratorul.
As vrea sa nu mai alunec pe gresie in baie (de fiecare dat cand ies de la dus parca e un facut:cineva ia presul).
As vrea sa fac o combinatie absolut oribila de haine si tuturor sa le placa.
As vrea sa am un pom cu toate fructele.
As vrea sa nu se mai faca urme de degetele pe monitor sau pe ochelari.
As vrea..............

Niciun comentariu: