miercuri, 25 martie 2009

just love me-part 2

De pe geamul de la dormitorul meu soarele parea destul de binevoitor cu noi, pamantenii.Asa se explica de ce am luat brilianta decizie de a purta fustita astazi.Bine, nu mi-a pomenit nimeni de vantul care ma astepta afara, pregatit sa ma ciufuleasca peste tot si cu orice pret. Dar nu aici vreau sa ajung!
Intr-un final reusesc sa ajung la facultate safe si ma pregatesc sufleteste pentru seminarul care avea sa fie unul luuuung. Am cascat eu vreo jumate' de ora pana intr-un final cand m-am prins si eu in ce "limba" se tratau lucrurile pe acolo si mi-a venit splendida idee sa ies la tabla. Si cum entuziasmul m-a cuprins deodata, dupa cum spuneam dupa juma' de ora de cascat, am uitat complet de dresul meu care s-a angajat intr-o combinatie periculoasa cu ceva aspru de la scaunul pe care stateam cu 3 secunde in urma. Bineinteles ca orice femeie normala care banuieste ca i s-a tras firul la dres, as fi stat naibii jos, dar cum si pe unde sa scot camasa cand profu' imi arunca o privire de genul: "Hai astazi!te stiu eu pe tine...aia care casca in al doilea rand.."
Mi-am spus asta este, ce va fi va fi!M-am conformat si am continuat seminarul.
Nimeni nu parea sa suspecteze ceva asa ca nici eu nu am dat prea mare atentie si mi-am vazut de treaba. In pauza, cum trebuia sa ma fi asteptat, fiecare din colegele mele(care se strofocau sa imi dovedeasca cat de grijulii sunt) au venit pe rand si mi-au soptit ca mi s-a rupt dresul.....Da stiu!!!!!Acuma intentionam sa ma duc sa-mi iau altul. Si cat ma imbracam si imi luam geanta, pana sa dau sa ies pe usa mi-au spus acelasi lucru o multime de persoane. Nu am mai facut fatsa si am strigat tuturor: "Hey, everybody mi s-a agatat dresul,ok?Ma duc acuma sa-mi iau unul nou da???"
Nu as fi cedat nervos daca nu faceau atata caz din asta....dar ce sa-i faci?Daca tine lumea asa tare la mine.
Nu mai spun de persoanele din magazin care se uitau si ele pe acolo si cine stie ce ziceau:"uite-o si pe asta se plimba prin mall cu ciorapii rupti..."
Nu-s ciorapi, sunt DRESURI!!!!

Niciun comentariu: