vineri, 20 martie 2009

intelepciune

Se spune ca intelepciunea ne ajuta sa rezistam, iar pasiunile ne ajuta sa traim.
Parerea mea e ca suntem destul de nefericiti in viata noastra si fara sa ne mai indeletnicim cu absurditatile de a mai cugeta la alta.
Un mare orator(nu dau nume!) spunea: "Fa ce iti spun, dar sa nu faci ce fac eu...." Iata adevarata intelepciune.


Trei feţe
Lucian Blaga

Copilul râde:
"Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul!"
Tânărul cântă:
"Jocul şi-nţelepciunea mea-i iubirea!"
Bătrânul tace:
"Iubirea şi jocul meu e-nţelepciunea!"

2 comentarii:

Remus spunea...

Si cum crezi tu ca vei lasa in urma ta o lume mai buna? sunt tare curios pentru ca si eu aveam aceleasi idei in urma cu ceva timp. si inca incerc sa-mi dau seama cand am renuntat sa-mi mai doresc asta. Si de aceea icnerc sa ia din lumea asta doar ce-mi convine. Int-un fel ma gandesc la o alta lume si o reconstruiesc din fragmentele celei pe care o traim. Si mai mult decat atat, incerc sa nu ma mai iau dupa mostre de intelepciune universal aplicabila. Te sfatuiesc si pe tine sa faci la fel, sa descoperi propria ta imagine a intelepciunii...

Roxana Burueana spunea...

stilul tau de viata e un pic egoist, citez"iau din lumea asta doar ce-mi convine"... Eu am invatat ca trebuie sa te multumesti cu ceea ce primesti si sa fii recunoscator ca ai ceva totusi..decat nimic... Si ca sa iti raspund totusi la intrebare voi lasa in urma mea o lume un pic mai buna ..dc nu prin acest blog :D