vineri, 20 martie 2009

din nou ..leapsa!

Am primit leapsa de la Tony

Eşti (ca blogger) la pescuit. Şi bei o bere, stai cu undiţa în mână, te uiţi la apă, apa se uită la tine (îţi dai seama că se uită la tine doar atunci când ai băut destulă bere) şi deodată muşcă. Te lupţi cu peştele, el cu tine, dar, tu fiind superior îl biruieşti. Dar ce să vezi? Nu se poate... E chiar peştişorul de aur. Şi vrea să-ţi îndeplinească 3 dorinţe. Care's alea trei dorinţe?
Am avut ceva dubii in ceea ce priveste cele 3 dorinte avand in vedere ca era impus de amicul meu de mai sus, sa nu folosesti o dorinta pt alte inca nspe(a se citi "enshpe") mii de alte dorinte.
Asadar...cele 3 dorinte pe care pestisorul ar fi dornic sa mi le indeplineasca sunt:

1.Men sana in corpore sano!(sa vedem daca pestisorul stie latina..)
2.el (F.B.) sa fie al meu si numai al meu pt totdeauna!
3.sa fiu in stare sa intru la buget si la anu'...

Niciun comentariu: