joi, 26 februarie 2009

leapsa!

Vroiam sa incep si eu postarea cu "am primit si eu leapsa de la..."
dar nu mai imi amintesc exact de la cine. In consecinta am purces la fapte, sau in cazul de fata la scris. Leapsa mai departe pt cine are placerea.
SUNT:uneori optimista, punctuala, plangacioasa
AŞ VREA: sa am masina timpului,sa pot da timpul inapoi
PĂSTREZ: banuti, reviste, amintiri
MI-AŞ FI DORIT: sa nu ma atasez asa repede de oameni
NU ÎMI PLACE: minciuna, cei impatimiti de jocurile de noroc,risipa,sa ma dau in spectacol
MĂ TEM: de spatii inchise, de caini, de serpi
AUD: uneori numai ce vreau eu sau doar prostii
ÎMI PARE RĂU: de timpul pierdut
ÎMI PLAC: pisicile, cafeau dimineata, muntele
NU SUNT: unde ar trebui
DANSEZ: cand apuc si mai nou prin casa
NICIODATĂ: nu am riscat cu adevarat pt ceva/cineva
RAR: accept minciuna
PLÂNG: de bucurie
RÂD: cu pofta la o gluma buna sau de nervi
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand ii dezamagesc pe ceilalti
AM NEVOIE: sa simt ca sunt iubita si muulta ciocolata
AR TREBUI: sa pot lua decizii

Niciun comentariu: